Hej, Henrik, 20 år.

FU


Gårdagen:

morsans och den sidan av släkten var här först igår, jag satte på RotterDam Terror Corpse - White Power Sieg Heil. Inte en enda jävla reaktion vadfän. mmmmm

"Ska du börja leva sundare nu?" haha...

aaa NAT. hehe.

ragge ;)



CUZ SHE WILL HAVE SOME FUN IF SHE NOT RUN AWAY WITH SOMEONE ELSE. OH BROTHA. oh brooootha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BE STRONG AS BROTHER OOOOOOOOOOOOOH BROTHERRRRRR


Henrik, murare. säger:
fick du ligga igår
Ida. säger:
jaadå




haahahaha så självsäker gillar det. GUNSHOTS BY COMPUTER GUNSHOTS BY COMPUTER GUNSHOTS BY COMPUTER GUNSHOTS BY COMPUTER GUNSHOTS BY COMPUTER GUNSHOTS BY COMPUTER GUNSHOTS BY COMPUTER

HOLY SHIT HOLY SHIT HOLY SHIT HOLY SHIT RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE

jag e färgblind NOOOT ARIE ARIE ARIE


WE ARE ALL PROSTITUTES

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jadå" var svar på att jag hade haft kul!!! HENRIK! Vet att du älskar Måns ZZZ och din rosa verktygslåda.

2008-03-09 @ 13:50:59
Postat av: Pierredenonde

Kan du kapa av min långa struttshals med din nya såg?

2008-03-09 @ 17:34:59
Postat av: Henka

hahahaha ja ok. märks att gräset inte är lika grönt hos mina medmänniskor

Postat av: Rasmus

Jag är med på ett hörn, awime i wada wootii pada meti jono alli baba.

2008-03-11 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback