lite om mig

  • bara fattiga som åker segelbåt
  • tål skämt (slå nån hårt och säg att du skoja)
  • bjuder jag på whiskey, tacka ja, annars är du en jävla bög i mina ögon
  • rakar man sig för min skull får man evig kärlek(adde)
  • jääävligt hård kille.
  • shit vad du slösar pengar, jo men det drabbar ingen fattig.
  • hatar sossar
  • hatar moderater
  • jag är sjukt skön, det är sant.
  • jag gillar brudar med lockar
  • älskar hundar
  • älskar whiskey & bira
  • Sunblock sjukt nice
  • ge mig en hammare och jag smackar upp en villa åt dig.
  • vill du ha mig: gilla att städa, älska hundar, älska festa, laga mat samt var rolig.
  • har aldrig varit i ett riktigt slagsmål, sänker alltid killen/killarna direkt utan att ta någon skada själv.

Kommentarer
Postat av: Ja

mm

2008-03-02 @ 15:45:37
Postat av: jonas

hahahahah gillar att städa hahaah årets skämt :D

2008-03-03 @ 13:42:46
Postat av: Siri

jag tror han menar att tjejen ska gilla att städa =D

Postat av: Leo

Askfat i sängen, sexpack på nattduksbordet, slözappande mellan kanalerna, en sorglig indiemänniska i svart kostym. Riktiga popstjärnor kan få apati att framstå som attraktiv. Det gjorde Hooba.

2008-03-06 @ 04:01:41
Postat av: Henka

hahahahahah bra sagt (vet vem) :s

2008-03-06 @ 21:28:29
URL: http://hooba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback