vilken helg? eller vad ska jag säga

fredags. förkrök hos mig ringer sedan runt och letar fest, vi hittar en fest... i åker, en börjar tjaffsa med Sebbe som faaan. jag kliver fram, skriker på honom, han säger med en sjukt osäker röst: "men vad har jag gjort dig? helt seriöst" istället för att banka ner bögen frågar jag om jag ska slå honom eller så får han ta av sig kläderna. han tog av sig kläderna. jag tog fram whiskeyflaskan, drack två klunkar, hällde whiskey på hans kläder, tog fram cigg, tände en, rökte tre bloss, kastade sedan ciggen på kläderna. gav fittan 300 till taxi.

lördags. chill under dagen, 3:10 to Yuma hemma hos Adde på kvällen.

söndags. kryssning innehållandes: 20 shots, 6 starköl, 7-10 groggar(whiskey,caloua,P2,redbullvokka) mordhot, fyllecell, sönderslitna kläder.

idag, måndag, chill, var på willys och storhandlade och kollat på Californication.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Kommer förbi och tar en cigg ikväll! We'll call uyou.. VOFF

2008-03-18 @ 16:51:07
Postat av: M

Hela du måste vara riktigt jävla tragisk! :)Fy fan alltså! Det är så jävla skrattretande att se dig, du både ser ut och beter dig som skit! :) Väx upp för fan! :)

2008-03-19 @ 20:35:54
Postat av: Henka

mässan....

Postat av: M

Nej. Du har ingen aning om vem jag är! :D

2008-03-20 @ 07:50:57
Postat av: Henka

ja,
voff ;)

2008-03-20 @ 19:34:44
URL: http://hooba.blogg.se
Postat av: M

VAFAN ÄR DETTA?! Jag var helt lost när du sa mässan... men nu fatar jak

2008-03-20 @ 22:45:56
Postat av: Henka

jäla kostymnisse. du kvävs av det där skiten då tappar du intelligens svär

2008-03-21 @ 07:08:54
URL: http://hooba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback