Förbenad 2008.

Nu har jag sett på alltför många bloggar att "valborg är överskattat"

VADÅ ÖVERSKATTAT? Sa ni det när ni var hemma hos kompisen som bjudit hem er dit? "Fyfan vad det här är överskattat, nej jag ska dra nu! Matteprov på fredag, vi hörs!"

Hur kan en högtid när alla träffas och festar/grillar har trevligt vara överskattat? Är det överskattat för man bygger enorma förväntningar? Är det överskattat för man hatar sin stad? Sina kompisar? Alkohol? Fest överhuvudtaget?

Det som stärker det jag säger är att dom flesta la även till: "fan vad roligt vi hade igår!" dagen efter på bloggen.

Det hade jag med! Kl. 18:00 var jag tebax efter jobbet, hade då ingen aning om vad jag skulle göra. Jag, Jerry och Adolphen drog till Rille där vi förkrökade, hookoade sedan upp med basköret a lá PG, Jocke, CG och blandat. Hamnade på något sjukt sätt på Jöns Jacobs. Efterfest hos PG sedan hemgång då man träffade en glad Ida! :D och sen för att göra en kort historia lång grillade jag och Jerry hamburgare.. ha -ha -haaaaa

HENRIK JONSSONS KYL:
5 stockar snus
2.5 platta öl
1 liter absolute peach.
0.5 liter Minttuu
chokladdryck till minttuun
FRYSEN:
40 hambugare.

Hade ungkarl något namn? Nämnde jag att jag var murare också? Nämnde jag att min kuk inte är lång men den är smal?




I'm your worn in leather jacket

I'm the volume in your fucked up teenage band

A pack of smokes and a six pack

I'm the dreams you had walking down the railroad tracks

you and me




Kommentarer
Postat av: Rasmus

1: Jag saknar dig ditt äckel.
2: Valborg är överskattat på ett sådant vis att alla förväntningar byggs upp, och att sen säga att valborg är överskattat är ganska skönt om det skulle bli jävligt kul. JAG HADE EN JÄVLIGT ROLIG VALBORG (Tycker fortfarande att det är överskattat) Se min logik, förstå mig.
3: Ungkarlslivet väntar mig snart också, ge mig lite tips.

2008-05-02 @ 16:22:41
Postat av: Jenny

Du är fan min idol

2008-05-03 @ 21:45:20
Postat av: Henka

Rasmus du är endast äckligt dum i huvudet men jag gillar dig, det vet du.

Postat av: Rasmus

Henka: VET OCH VET, JAG AVDYRKAR MIG SJÄLV! DETSAMMA BORDE JU DÅ GÄLLA DIG!

2008-05-08 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback