Hur jag förlorade oskulden för åtta år sedan:

Medans jag grillar hamburgare tänkte jag berätta om denna sjuka händelse.


Jag var 12 år, hungrig på livet och älskade min hund Casper mer än allt annat. Farsan hade fixat ett storkneg och hade pengar till övers och bestämde sig för att köpa en helt ny Cresent-cykel till mig, med 21 växlar. Det var jävligt ballt då. Jag hade äntligen fler växlar än Eddie.

På den tiden fick jag inte ta ut hunden och cykla med honom själv. Men detta var jag tvungen att trotsa med min splitternya cykel, bevisa att jag kunde behärska 21 växlar och en hund samtidigt som jag cyklade. Så jag tog cykeln ner för Slottsbrinksbacken i väldans fart. Då kände jag att jag LEVDE! Men till min oskuldsincident. Slutet vid Slottsbrinksbacken var en BAOTA-SCHÄFER med sin husse, Casper blev självklart purken och skulle springa och bråka med honom(hanhundar gör så). Så han ryckte till så jävligt så jag tappade helt kontrollen på cykeln och cyklade in i tidningsåtervinningen och fick mer än halva sadeln uppkörd i min rumpa :/. Fick åka till lasarettet osv, var fan inte kul.

Det var den historian om mig.

Eder evigt tillgivne, Henrik Jonsson.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad är det för fel på dig egentligen?

puss

2008-05-16 @ 09:11:38
Postat av: robban

haha humor

2008-05-16 @ 14:10:36
Postat av: Pierre

förstår varför folk tar självmord..

2008-05-16 @ 14:57:31
Postat av: Rasmus

Hahahahahaha

2008-05-16 @ 17:44:05
Postat av: Henrik

alexandra: Självdistans.
Pierre: Då borde du vara död?

Postat av: Cp:et

kom tillbaka när du kan göra såhär:

http://break.com/index/bobcat-loads-itself-onto-truck.html

Förövrigt är du ett jävla offer. jordgubbe.

2008-05-17 @ 15:56:00
Postat av: Jenny

Älskar dig hooba hahahah

2008-05-19 @ 16:04:40
Postat av: Emil =D

hahahahaha

2008-05-20 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback